Wednesday, October 2, 2013

Set Penyusuan Shaklee Versi Budget (Jimat)

Biasanya bila orang tanya tentang Set Penyusuan Shaklee; bersusun senarai supplement yang nak kena makan. Kadang-kadang sampai stress orang bila tengok banyaknya vitamin yang perlu diambil setiap hari.
Satu lagi soalan famous; “versi budget ada tak?”. Saya faham tak semua orang sanggup labur beratus-ratus ringgit untuk 5-6 supplement yang belum tentu dia mampu makan kan?
Adakah anda semua nakkan seperti ni…??
  • Tambah susu badan
  • Bertenaga sepanjang hari
  • Tak nak cepat lapar
  • Susu pekat supaya anak cepat kenyang
  • Kulit gebu dan menawan

Dengan budget yang minima, saya suka mengesyorkan Set Budget di atas :)

Set ini bukan sahaja untuk yang punya budget minima, tapi juga untuk yang tak sanggup telah macam-macam vitamin lain. Oh, jangan salah faham bahawa supplement lain tak penting. Cuma ini yang kritikal gitu.
Set Penyusuan Shaklee Edisi Budget mengandungi ESP dan juga Alfalfa. Sekiranya anak menghidap G6PD, maka Alfalfa boleh digantikan dengan Ostematrix.
Fungsi setiap supplement diterangkan secara ringkas;
1) ESP Shaklee
Berfungsi untuk top-up kekurangan protein di dalam diet anda. Walaupun kita makan ikan, ayam, daging dan macam-macam lagi, kebiasaannya protein tersebut sebahagian besar terurai apabila dimasak.
Disebabkan ESP kaya dengan protein, ia bukan sahaja membanyakkan susu. ESP juga membantu mengekalkan tenaga, lambatkan rasa lapar dan mencantikkan kulit.
Paling best… ESP turut menganjalkan payudara kita...Anjal gitu.....
2). Alfalfa Shaklee
Alfalfa dalam set ini berfungsi sebagai Milk Booster. Buat yang belum tau, Alfalfa diakui ramai  mempunyai 1001 khasiat .
Alfalfa juga merupakan supplement kewanitaan yang hebat kerana ia membantu merawat masalah keputihan disamping mengetatkan rahim. Jangan terkejut kalau si suami semakin ‘sayang‘ dengan selepas anda mengamalkan Alfalfa 

3)Ostematrix
Fungsi khas Ostematrix adalah sebagai supplement kalsium. Kekurangan kalsium boleh memberikan impak secara direct terhadap penghasilan susu. Ibu yang menyusu memerlukan sekurang-kurangnya 1000mg kalsium sehari.
Kalau anda jenis yang tak lalu minum susu, pastilkan anda mengambil Ostematrix setiap hari. Tak perlu susah payah minum susu. Telan saja 4 biji dah cukup
Berminat nak mencuba Set Penyusuan Shaklee edisi Budget?
boleh call saya ye...


Leli Mardihah shaklee independent distributor ID:858774 email lelimardihah@gmail.com sms 012 4190477

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG VITAMIN LELI