Monday, June 27, 2011

8 Tips mencegah kerosakan rambut.. Sambil2 tu..gunalah Prosante.. bestt A

Tips mencegah kerosakan rambut..Ini dia 8 tips berguna
  1. Guna perapi dan syampu berasingan.Ini kerana kandungan syampu yg mengandungi perapi tidak cukup utk memberi kelembapan yg diperlukan
  2. Pakai perapi dgn betul iaitu dgn satu garis perapi diletak ditelapak tangan dan kemudian disapukan pada helaian rambut sehingga merata
  3. Pilih perapi yg mengandungi protein keratin dan silk.Kandungan ini dpt mengembalikan khasiat rambut
  4. Jgn mengeringkan rambut dgn menggosok2 rambut pada tuala.Gosokan ini menjadikan kutikel rambut kasar
  5. Lakukan rawatan deep conditioning seminggu sekali.Gunakan masker rambut yg mengandungi protin yg berfungsi utk menyubur dan menguatkan rambut
  6. Gunakan produk dgn perlindungan themal atau silikon
  7. Basahkan rambut dgn air biasa sebelum berenang
  8. Kurangkan pemakaian gel rambut

Itu dia tips2 yang anda diluar sana boleh amalkan.. Utk saya.. syampoo dan perapi yg saya guna adalah dari jenama ProSante.

ProSanté terbukti mampu mengurangkan keguguran rambutsemasa menyikat dan dapat melebatkan serta menguatkan rambutsecara semula jadi.Clinical test results on this line are almost unbelievable … after only 3 months of consistent use, results showed:

  • 65% reduction of hair loss during combing
  • 73% decrease in the number of broken hairs
  • 61% increase in the thickness of hair

haa.. nilah yang saya guna. Besttt....Belum cuba belum tahuu....InsyaAllah nnt saya share lagi petua2 dan tips2 yang lain ya.

JIka berminat dgn Syampoo /perapi ProSante dan ingin mendapat harga istimewa sila sms/email kepada saya dan saya boleh courierkan kepada anda.. Tetapi sekiranya anda berada berdekatan dengan cawangan Shaklee di Wangsa Maju, Shah Alam, Johor Bahru, Kota Bharu, Seberang Jaya atau Kota Kinabalu dan ingin membeli sendiri, anda boleh hubungi saya di 012-4190477or lelimardihah@gmail.com or guna ID saya 858774 mendapatkan harga istimewa.


No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG VITAMIN LELI