Sunday, June 30, 2013

Set Milk Booster


Set Menyusu Budget (milk Booster)



-milk booster
- banyakkan dan memekatkan susu
- memberi tenaga
- melicinkan, mencantikkan dan menganjalkan kulit
- mempercepatkan pemulihan sel dan luka
- merawat keputihan
- merapatkan faraj
- membantu mengurangkan berat


Apa kelebihan ALFALFA & ESP?
Semasa menyusu, badan ibu memerlukan lebih protein dan kalsium. Dengan pengambilan ESP, secara tidak langsung ibu2 menyusu boleh mencukupkan keperluan protein harian. Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Protein juga adalah blok bangunan untuk pertumbuhan bayi. Susu ibu mengandungi protein yang sempurna untuk bayi, dan protin akan diambil dr dalam diet anda untuk diberikan kepada bayi anda. Tapi perlu diingatkan ESP bukan lah semata-mata memperbanyakkan susu, tetapi ianya merupakan suatu bonus kepada badan ibu itu sendiri untuk menghasilkan susu badan yang cukup. Ianya adalah untuk mengisi kekurangan sumber nutrisi yang tidak diambil oleh ibu di dalam pemakanan mereka setiap hari.

Di samping menggunakan ESP sengai makanan tambahan, ibu2 mendapati kulit mereka lebih gebu, halus dan cerah dari yang sebelumnya. Protein diperlukan untuk membaiki tisu dan pembinaan tisu baru. Setiap sel memerlukan protein untuk mengekalkan kehidupan. Protein juga bahan utama yang digunakan untuk "menggantikan" sel-sel mati. sebab itu lah ibu-ibu mendapati kulit mereka lebih segar dan cantik selepas pengambilan ESP.

ALFALFA: Selain sebagai milk booster, alfalfa juga membantu keintiman wanita. Alfalfa membantu untuk membuang toksik dalam badan, merendahkan kolestrol dan membuatkan badan ibu lebih ringan dan segar


Leli Mardihah shaklee independent distributor ID:858774 email lelimardihah@gmail.com sms 012 4190477

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG VITAMIN LELI