Monday, May 27, 2013

Set Bersalin Shaklee – Kembali Sihat, Cergas, dan Bertenaga + Cantik berseri

Set Bersalin Shaklee – Kembali Sihat, Cergas, dan Bertenaga + Cantik berseri




SUSU BANYAK!!CERGAS BERTENAGA DALAM PANTANG..



“Esp dan ostematrix antara supplemen yg saya ambil masa peknen, mmg saya selalu alami sakit belakang masa nak tidor dan masa bangun tido....tapi lepas saya amalkan ostematrix saya dah xsakit belakang mahupun sengal2 badan...dlm masa 2hari sudah nampak perubahan yg positif....dan yang paling saya xsangka saya masih mampu dukung shaura (anak sulung saya) yg beratnya 11kg naik tangga sampai tingkat 4 sedangkan masatu saya tgah peknen 8bulan..(rumah kami tingkat 4 tau..xde lif..sob sob)..huhu...ramai kawan2 tegur" kuatnyer kau dukung shaura naik atas tgah peknen lak tu...mesti senang nak bersalin nanti"....alhamdullilah saya mmg di permudahkan masa bersalinkan syaza..

saya masih teruskan mengambil ostematrix n esp masa dlm pantang serta set berpantang lengkap..alhamdullilah susu pun meriah sangat2...sekali pam boleh dapat smpai 10oz skrg ni..stok susu pun dah lebih dr 100botol dan yg paling best sekali berat badan pun makin menyusut....”

Best kan baca testimoni Pn.Intan..Anda sedang hamil dan bakal melahirkan?Jom dapatkan Set Bersalin Shaklee + ESP sekarang! Ada 5 produk terbaik untuk anda..
✔ Zinc - Komponen utama ikan haruan yang membantu mempercepatkan penyembuhan lukabersalin. Juga membantu mengatasi masalah rambut gugur selepas bersalin. 

✔B Complex - Membantu ibu berada alam emosi yang tenang sepanjang tempoh berpantang dan mengelakkan stress. B Complex juga menjadikan ibu kekal cergas bertenaga dan juga mencantikkan kulit ibu.

✔Vitalea - Multivitamin terbaik yang dapat membekalkan tenaga serta nutrien penting yang lengkap untuk tubuh badan ibu. 

✔Ostematrix - Membekalkan kalsium pada ibu iaitu sumber penting dalam penghasilan susu ibu dan membantu ibu mengelakkan sembelit. Juga membantu mengurangkan sakit-sakit serta lenguh-lenguh badan.

✔ESP - Merupakan milkbooster terbaik dan membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Ibu akan berasa breast sentiasa penuh dan dapat menyimpan stok susu untuk si manja anda. Juga membantu ibu bertenaga sepanjang hari.

Anda akan mengalami KEJUTAN berikut setelah mengambil set ini:


  •  Luka cepat sembuh sama ada anda bersalin normal atau caesar
  • Susu sangat meriah dan mampu menyimpan stok untuk si manja
  • Tiada lagi stress dalam pantang dan emosi sentiasa tenang
  • Badan lebih cergas dan bertenaga dan mampu membuat kerja rumah
  • Membantu mengurangkan berat badan anda kerana ESP mengenyangkan dan membantu meningkatkan metabolisme badan
  • Kulit juga bertambah cantik dan 'stretch mark' cepat pudar
  • Dan yang paling best ramai yang bertenaga dan tak rasa seperti dalam pantang!

  •  Boleh diambil oleh ibu yang bersalin secara normal atau caesar
  • Boleh diambil walaupun bayi lahir premature, mengalami demam kuning mahupun G6PD


Leli Mardihah shaklee independent distributor ID:858774 email lelimardihah@gmail.com sms 012 4190477

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG VITAMIN LELI